Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

6 Αυγ 2008

Ας συστηθώ...



H σκέψη δεν υπάρχει...αν δεν την ακούσει κανείς...
Το πρόσωπο δεν ειν πραγματικό αν δε το δει κανείς έστω κι ένας καθρέφτης....
Ο λόγος όμως είναι καθρέφτισμα... προσοχή θολώνει...
Αν μπορούσαμε να μιλήσουμε μαζί που θα διαφωνούσαμε αλήθεια?
ίσως στο πόσο είμαστε πλέον Άνθρωποι και στο τι στα αλήθεια σημαίνει δαύτο...

Αγάπησα χθες ένα βρεγμένο φύλλο...
είδα ειδήσεις και νευρίασα γελώντας, ή γέλασα νευριάζοντας...

Ρωτώ συνεχώς γιατί... ξεχνιέμαι στις ερωτηματικές απαντήσεις που παίρνω...
Χάνομαι σε απαξιωτικές μορφές και σχήματα που ασχημονούν στη σκιά τους....
Τρομοκρατώ, τρομοκρατούμαι... εξουσιάζω εξουσιάζομαι...

Πολύχρωμο γαϊτανάκι... προσπεράστε, αλλού ειν το πανηγύρι....
αντέχω ακόμα ναι... αντέχω να ρωτώ.... αντέχω να αναπνέω τον αέρα που τρομοκρατεί τα πνευμόνια μου και τον υφαίνω με τις μυρωδιές του φαγητού και την καύση της άχρηστης φαιάς μου ουσίας....

δε θέλω αρχή ούτε τέλος...
δε θέλω απόφαση απλά ρωτώ.....
αύριο ποιος θα μου δείξει γιατί?
αύριο ποιος θα ξορκίσει το τώρα?

Συννέφιασε πάλι και θόλωσα... νευρίασα, ψάχνω τον ήλιο να με βάψει με χρώματα υγείας - ...

Κλαίω στον πόνο γιατί θυμάμαι τις οδύνες μου... δε πονώ με το δικό σου πόνο, δε μπορώ... μπορεί όμως να σκιαχτώ να λυπηθώ να νευριάσω να φωνάξω... αλλά να πονέσω τον πόνο σου δεν μπορώ αλήθεια σου λέω...

μου αρκεί η σκιά μου να τρομάξω....
όταν γίνεται μικρή πριν τη χάση του ήλιου κάθε απόβραδο...

Έκοψα το διάβασμα κι άρχισα το τσιγάρο και το κομπολόι...
δε το φορτώνω προσευχές δε θέλω να σωθώ...
το φορτώνω δάκρυα για να μου μείνουν τα χαμόγελα...
σιχάθηκα τους πόνους... θέλω να τους ξεχνώ.... αρκετά....

Άραγε τι ναναι όλο αυτό?????

Χριστίνα Σαββατιανού (2002)

10 σχόλια:

  1. σε ιδιωτικά μονοπάτια αυτές οι πατημασιές..
    τι έγινε το προηγούμενο;
    καληνυχτούδια:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συννέφιασε πάλι και θόλωσα... νευρίασα, ψάχνω τον ήλιο να με βάψει με χρώματα υγείας.:?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να'ναι ολο αυτο;
    Ξεσπασμα; Μουδιασμα;
    Ειμαι εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to ροδαλό στα μάγουλα και το καφέ στο δέρμα που δίνει ο ήλιος όταν τον ζεις στα χωράφια, και στους αγρούς, άνεμε, όχι το γκριζοκίτρινο και το ωχρό της πόλης που τείνει να μοιάζει με το τσιμέντο... μην ανησυχείς καλά είμαι ;) όσο ξέρω τουλάχιστον

    κουλπα και πεταλούδα μου, μεγάλη αγκαλιά και στους δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. προηγούμενο? ποιο προηγούμενο βρε κουλπα, με μπερδεψες τη γριούλα ααααααα σας ειπα, επίσημα γερνάω πλέον , πήρα τα πρώτα μου γυαλάκια πρεσβειωπίας λολολ τώρα θα μου πειτε τι μας νοιάζει εμάς... απλά ήθελα να κομπάσω λιγάκι και να ρίξω και μια δικαιολογία στον αέρα αμα λεω καμμια ανοησία να μην με παρεξηγείται, λόγω "ηλικίας" ξεμωράθηκε να λέτε :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxa παρέα γερνάμε..(με γειά τα γυαλάκια!!).. έριξες 3 πόστ μαζεμένα και παραζαλίστηκα.. έψαχνα του "καλό μήνα" νομίζω..:):)
    αληνυχτούδια:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρκεί η σκιά μου να τρομάξω....
    όταν γίνεται μικρή πριν τη χάση του ήλιου κάθε απόβραδο...
    ΠΟ΄ΛΥ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τώρα που το ξαναδιάβασα, κάτι πρέπει να με ειχε τρομάξει πολύ το βραδυ που το εγραψα... δεν θυμάμαι τι... όλο για φόβο μιλώ, τι ξόρκιζα άραγε τότε??? λολ

    παει γερασα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και με τούτο τον προηγούμενο συλλογισμό, δυναμώνει η πεποίθησή μου ότι το τώρα δεν υπάρχει... ούτε καν ο χρόνος, αφού στιγμές χαραγμένες στις λέξεις δεν στεκονται καν στη μνήμη... φαντάσου πόσο ασήμαντα ήταν εκείνα τα λεπτά, πόσο γρήγορα περασαν, πόσο λίγο άγγιξαν... τιποτε δεν εμεινε στη σκέψη μου από αυτά, παρά μόνο αυτές οι λέξεις που τώρα μοιάζουν σχεδόν ξένες, εκτός από τα γράμματά μου που τις χάραξαν στο χαρτί από το παλιό τετραδιάκι που γράφω λέξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου γλυκειά γυναίκα με τα ωραία σου. Μας κάνεις και χαμογελάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)