Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

15 Σεπ 2009

Τα απίστευτα του ΟΤΕ!…



H φιλενάδα η Μαρία μου στειλε τα ακόλουθα νόστιμα στιγμιότυπα από τις περιπέτειες του... "ΟΤΕ"

==========================

Τα απίστευτα του ΟΤΕ!…

-Θέση 42, καληµέρα σας.
-Θα ήθελα τα Laser Line Clinics,τα ινστιτούτα αισθητικής.
-Για ποια περιοχή;
-E,τα κλασικά…πόδια,µασχάλες,µπικίνι…
(φυσικά εµείς εννοούσαµε πόλη ή περιοχή πόλης!)

-Θέση τάδε, καληµέρα σας.
-Θα ήθελα τον κύριο Παπαδόπουλο.
-Το µικρό;
-Μέσα είναι! Κοιµάται!
(υπενθυµίζω ότι δεχόµαστε κλήσεις από όλη σχεδόν την Ελλάδα!)

-Θέση τάδε, καληµέρα σας
-Γεια σας, θέλω το σχολείο στην στροφή.
-Ποιο σχολείο είναι στην στροφή, κυρία µου;Σε ποια πόλη είστε;
-Το σχολείο, καλέ!Eδώ στην στροφή, πιο κάτω!
-Ναι,κυρία µου,αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια
οδό είναι το σχολείο; Έστω,τι σχολείο είναι; Δηµοτικό,γυµνάσιο; Και σε ποια πόλη;
-Καλά, ποιο είναι στην στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ
σχολείο δεν πήγες;;;(τελικά ήταν το 2ο Γυµνάσιο Τρικάλων…

( όταν δούλευα στο µεσηµßρινό ωράριο…)
-Καλησπέρα, θέση τάδε
-Βρε, κορίτσι µου,καληµέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;
-Βεßαίως,πείτε µου για ποια πόλη
-Εγώ είµαι στην Θήßα.Και κατά τις 12 έßαλα κατσικάκι στο φούρνο.Θα'χει γίνει µέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ'την Αθήνα;;;


Στην παρακάτω κλήση κόντεψα να φάω το ακουστικό…
-Καληµέρα, θέση τάδε
-Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο,αστυνοµικό,στην Θεσσαλονίκη.
-Στην Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνοµα καταχωρηµένο
-Είναι ανάγκη, να το ßρεις!
-Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι,αλλά όχι Ευάγγελος αστυνοµικός..
-Ψάξε µε άλλο αυτόµατο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε!
Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης,αλλά τίποτα. Ο τύπος να τα 'χει πάρει και να φωνάζει µες στ'αυτί µου.
-Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;
-Να δεις και να το ßρείς! Ανάγκη λέµε!
Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία,Δυτική και Ανατολική.
- Δεν υπάρχει,κύριε αυτό το όνοµα!Θέλετε κάποιο άλλο,κάποιον συγγενή;Δεν µπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολύ ώρα στην γραµµή!
-Όχι, δεν χρειάζεται!ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!!Απλά έχω κάνει το
νούµεροµου απόρρητο και ήθελα να δω µήπως µ'έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!!!!
- # ! * @ * % `~

-Καλησπέρα, πες µου λίγο το νούµερο του Νίκου.
-Ποιου Νίκου;!
-Ε,του Ευαγγελάτου κοπελιά!Δεν ßλέπεις τηλεόραση;!


(επίσης δεν θα ξεχάσω αυτήν την κλήση…)
-Καλησπέρα, θέση 18
-Θέλω τον γιο µου!
-Πού ßρίσκεται ο γιος σας;
-Στο Αλιßέρι!Άντε,γρήγορα
- Τ' όνοµά του;
-Και τι σε νοιάζει εσένα
-Πώς θα ßρω τοτηλέφωνό του χωρίς όνοµα, κυρία µου
-Ναι,ναι!Σας ξέρω εσάς,παλιό-πουτάνες!Θέλετε να τον τυλίξετε για το διαµέρισµα!
-:-/ …


-Καλησπέρα...
-Χύνω, χύνω, χύνω…


( περίπου 4 το απόγευµα )
-Καλησπέρα, θέση τάδε
-Αχ, συγγνώµη που σας ενοχλώ τέτοια ώρα…






4 σχόλια:

  1. Το σχολείο στη στροφή βγάζει τα καλύτερα παιδιά που μετά τα κυνηγάνε οι παλιοπουτάνες μέσω ΟΤΕ για να τους φάνε το διαμέρισμα! Αχ, κακούργα κενωνία πως πονώ βαθιά.

    (Εγώ πιστεύω ότι γι αυτή την κρίση ηλιθιότητας φταίνε οι μεταλλαγμένες πιπεριές στην χωριάτικη). :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lol σε ειχα πεθυμήσει αγαπητέ κόβω τις πιπεριές as of now

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατερινα16/9/09, 6:09 μ.μ.

    Γελασα , προβληματιστηκα...Να σαι καλα
    Κατερινα Παπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (326) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)