Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

13 Απρ 2007

Aρχισα να βαριέμαι... (τα μπαλόνια της ώρας 2)




όπου κι αν κοιτάξω, σε εφημερίδες, σε τηλεοράσεις, όπου κι αν ακούσω σε ραδιόφωνα, όλο τα ίδια και τα ίδια, λαμόγια από δω, καταχραστές δημοσίου χρήματος από κει, ευθυνόφοβοι, και ξαφνιασμένοι υπεύθυνοι... εφοπλιστάδες να φουντάρουν πλοία, πλοίαρχοι να παθαίνουν μπλακ άουτ και να ξεχνούν την εμπειρία, πράγματα πρωτάκουστα δηλαδή....

Διοικητής να καταχράται? Υπουργός να τον έχει διορίσει! ταμεία αδειάζουν, και τα λαμόγια να κάνουν τον κινέζο, ή και τον Αυστραλό... Εφοπλιστής να φέρει ευθύνη? τι λες κορίτσι μου? ο μαλάκας ο καπετάνιος φταίει, που αντί να χει το νου του στις ξέρες, γιόρταζε την πρόσφατη προαγωγή του... τι λες κορίτσι μου? ο κακός ο διοικητής φταιει που ήθελε να κανει τον καμπόσο και να τα αρπάξει χωρίς να το ξέρει ο αφεντικός του... άσε που μπορεί να φταιει και το δομημένο το ίδιο... ατιμο δομημένο, πειρασμός που σαι.... κάτσε εσύ μέλλοντα συνταξιούχε και περίμενε, με ραδικοβλάσταρα απ τα πάρκα θα ζεις, και χωρίς φάρμακα, τα φάρμακα βλάπτουν την υγεία....

Τα άσπρα τα κόκκινα τα κίτρινα τα μαύρα τα μπλε κουτιά βουλιαγμένα, μαζί με κάθε ίχνος αξιοπρέπειας κι ευθυξίας μαζί και με τις ευθύνες, για την οδύνη τη ψυχική που τραβάει ο κάθε βουλιαγμένος είτε τουρίστας είτε ιθαγενής... Ξέρω χρησιμοποιώ λέξεις ανύπαρκτες στο μοντέρνο κατά Μπαμπινιώτη λεξικό, ξέρεις αυτό που διδάσκονται οι νεώτερες γενιές πολιτικών επιχειρηματιών και κάθε λογής λογίων που μας κάνουν αυτά που δεν έχουμε εμεις τα κορίτσια, τσουρέκια.... αραδιάζοντας ένα σωρό ανοησίες και σεντόνια στοιχείων, και μας κοιμίζουν - τόσο ζώα κι εμείς, αντί να ακούμε μουσικούλα για να νυστάξουμε, λυσσάμε να ακούμε παραθυράτους υπευθύνους και ειδικούς και συνδικαλιστές και κάθε μαλάκα που έχει μπάρμπα και κουμπάρο είτε στην Κορώνη είτε στη Ριγίλης είτε στη Χαριλάου Τρικούπη και σε δυο τρία άλλα χωριά....

Αει σιχτίρ βαρέθηκα, θα αρχίσω να βλέπω Τατιάνα, και Χριστίνα, Δρούζα και Ανίτα, που δινουν και συμβουλές ομορφιάς, γιατί απ τη πολλή σκέψη κι ανησυχία για το γύρω μου έχω κάνει κάτι ρυτιδούλες γύρω απ τα μάτια και με βλέπω να καταντώ Χριστίνα η πανάσχημη άμα συνεχίσω να τους παρακολουθώ....

έχω και την εφορία, μα τους θεούς μά το παγκόσμιο πάνθεο δηλαδή, πιο ανοργάνωτη υπηρεσία δεν πρέπει να υπάρχει όχι μονο στον πλανήτη, αλλά ούτε στο Γαλαξία...

κι ερχομαι η αφελής κι αναρωτιέμαι συχνά πυκνά, γιατί δεν πάμε καλά σε τούτο τον τόπο, ΤΩΡΑ που ήρθα σε στενή επαφή με την εφορια μου λύθηκε η απορία....

και στέκω σα μαλάκας στον καθρέφτη και μουτζώνομαι, και δικαιώνω κάτι φίλους που με λέγαν μαλάκα και με μουτζώναν παλιά, όταν δούλευα για τρεις, κι ήξερα τη δουλειά πέντε άλλων μη τυχόν και μείνει κανα κενό στον πελάτη... όχι μόνο μαλάκας ήμουν, αμοιβάδα ήμουν.... ντιπ μυαλό, κι εχανα το μανικιούρ και το κωμμωτήριο, το ζώον κι εκανα απλήρωτα δωδεκάωρα και διάβαζα σαν φυτό φυλλάδια και πληροφορίες, για να εξυπηρετώ άρτια να απαντώ και στην πιο απίθανη ερώτηση, και να ξανά μουτζώνομαι...

ειπα αει σιχτίρ μία? έ άλλη μία...

και έρχεται και λύνεται κι άλλη μια απορία μου, για τα χάλια της παιδείας, για τα χάλια του σύμπαντος Ελληνικού κόσμου μου.... ουστ λεχρίτες όλοι, που υποβιβάζετε τη νοημοσύνη μας μουρμουρίζοντας ηλιθιότητες και μαλακίες και μετά μας ζητάτε να σας προτιμήσουμε, μελώνοντας τα σκατά που μας έχετε προσφέρει με υποσχέσεις για θεσούλες και για κοινωνικό πρόσωπο...

είπα αει σιχτίρ ε? και μια τρίτη να πιάσει


βαριέμαι να σιχτιρίσω και τέταρτη

Χριστίνα Σαββατιανού / 13-04-2004

Υ.Γ. το κομπιούτερ μου αργοπεθαίνει, και αυριο κλείνουν τρία χρόνια που έφυγε η μανούλα μου... (το υστερόγραφο εντελώς μα εντελώς άσχετο με τα προηγούμενα, αλλά έτσι ήθελα να τα πω για να μη με βαραίνουν κι αυτά)

http://paraxenies.blogspot.com/2007/02/blog-post_21.html

5 σχόλια:

  1. Δύσκολη μέρα η χθεσινή για σένα.
    Να είσαι γερή και δυνατή, να την θυμάσαι!
    Και μια τέτοια μέρα να είσαι αισιοδοξη,... τα καλύτερα έρχονται.

    Αλήθεια πως παει ο υπολογιστής? Τι πρόβλημα έχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμμμ Χρήστο, κομπιούτορας κανα μήνα τώρα δεν κρατάει με τίποτα σταθερή την σύνδεση DSL τεστάρισα ρουτερ ειναι εντάξει, έδωσα βλάβη στον ΟΤΕ η γραμμή είναι εντάξει, μίλησα με τον πάροχο από τη μεριά τους εντάξει, άλλαξα καλώδιο δικτύου αλλά πάλι τα ίδια - κάτι πρέπει να εχει πάθει ή η ethernet κι ελπίζω να μην έχει να κάνει με το τροφοδοτικό - από βδομάδα θα έρθει ενας φίλος να του ρίξει μια ματιά... με το αζημίωτο βεβαια - αλλά καλού κακού έχω αρχίσει να ψαχουλεύω προσφορές για νεο μασίνι, το κακό είναι ότι σε σχέση με το 99 που πήρα τουτο δω, γνωρίζω πολύ περισσότερα και οι απαιτήσεις μου έχουν αυξηθεί και ότι και να κόψω πάλι πανάκριβο το βγάζω το ρημάδι, αλλά που θα πάει θα το κερδίσω το ΛΟΤΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δύσκολη μέρα κι η σημερινή, φιλε μου, αλλά τα καταφέρνω συχνά με έχω εκπλήξει αυτά τα τρία χρόνια κι αυτό δεν πρέπει ναναι κακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήρες τον ΟΤΕ? Μπορεί και να οφείλεται και σε αυτούς το πρόβλημα. Τι πάροχο έχεις?
    Για μηχάνημα εγώ θα σε συμβούλευα, μην πάρεις πολύ ακριβό. Τα λεφτά που είναι να δώσεις σε ένα πιο γρήγορο μηχάνημα, δώστα για μια πολύ καλή και ξεκούραστη οθόνη!
    Εκτός και αν παίζεις παιχνιδάκια, που δεν το πιστεύω!
    ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τον ΟΤΕ τον πήρα και ελέγχθηκε η γραμμή μου ειναι οκ, και η Altecnet ο πάροχός μου έκανε τα δικά της και μου είπαν ότι είναι οκ όλα, μπορεί τα χει φτύσει και το ρουτερ μου

    οθόνη καλή εχω βάλει κι είναι από τα πιο ακριβά περιφερειακά γρήγορο πισι θέλω γιατί θα χρησιμοποιηθεί και για επεξεργασία εικόνας και για ήχο, σύντροφος μουσικός γαρ... οπότε δεν το γλιτώνω το ακριβό μασίνι...

    και παιχνιάκια παιζω καλέ, όχι από τα πολύ απαιτητικά όμως :Ρ κάτι χαζούλικα για να αλαργεύει το μυαλό από τα προβληματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (326) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)