Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

21 Φεβ 2007

Δώσε μου πέντε λέξεις...



Είναι ένα παιχνίδι, μια παραίνεση που παίζαμε με φίλους... δώσε μου πέντε λέξεις, ότι λέξεις θέλεις, ένα χρώμα έναν ήχο, μια πράξη μια ιδέα, μια κίνηση ένα αντικείμενο, μια σκέψη ένα επίθετο, πέντε λέξεις όποιες ναναι κι ας ειναι κι έξι κι εφτά, αρκεί να μου δώσεις μια ευκαιρία να φτιαξω μια στιγμή με αυτές... να γεμίσω μια χαραμάδα κενή... να φτιάξω μια εμπειρία μέσα απ τις δικές σου λέξεις...

Δώσε μου πέντε λέξεις να παίξω, πέντε λέξεις να ανοίξει ο ορίζοντας της σκέψης της φαντασίας... ξέρεις οι λέξεις αλλάζουν χρώματα αναλόγως ποιος θα τις δώσει... ας δοκιμάσουμε να παίξουμε... δώσε μου πέντε λέξεις να αρχίσω κι αν σου αρέσει πιάνεις σειρά και παίζεις κι εσύ...

Και μια και η ζωή τούτο τον καιρό φτωχή μου μοιάζει, δώσε μου τις λέξεις που επιβάλει η δική σου η μέρα κι η ώρα... έτσι να δω πόσο θα πλησιάσω σε μια δική σου στιγμή ή πόσο θα την κάνω δική μου... κι αν θέλεις ζήτα μου κι εσύ λέξεις... να παίξεις κι εσύ, να ανοίξεις τα μάτια σου μέσα απ τις δικές μου λέξεις... να φτιάξεις μια στιγμή...

για να δούμε θα βρεθεί κανείς να μου δώσει λίγες λέξεις?

Χ.Σ.

12 σχόλια:

  1. Γιασεμί, θάνατος, θαύμα, κύκνος, "ερωτοφοτόσχιστος" (η τελευταία είναι από τη Μαρία Νεφέλη του Ελύτη. Δεν φταίω αν δεν την βρεις στα λεξικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να δούμε που θα οδηγήσει το παιχνίδι σου?

    Μόλις μπήκα γραφείο, οπότε οι πρώτες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
    δημόσιο, πρόστιμο, καφέ, κίνηση, μουσική.
    Λιγότερο ποιητικές, αλλά πολύ καθημερινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ μου αρέσει που μου δώσατε λέξεις... πάω να ετοιμάσω πράγματα, οι πρώτες του τυχάρπαστου μαγειρεύονται ήδη :):):):


    μακάρι να πιάσετε κι εσείς το παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άνθρωπος παράθυρο καρδιά χτύπος εννιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xmmmmm να δουμε πως μπορεί να γίνει μπλογκοπαίχνιδο... θα γράψω κάτι με τις λέξεις του καθενός, και έπειτα θα σας δώκω λινκι και πεντε νέες λεξούλες, δικές μου, να δειτε τι θα τις κάνετε... είτε θα συνεχίσετε είτε θα φτιάξετε κάτι νέο, όσο μικρό ή μεγάλο επιθυμείτε ναναι από μια πρόταση έως ενα βιβλίο με ότι ύφος και μορφή αρέσει στον καθένα, θα προσθέσω κι έναν νέο φίλο στις απαντήσεις ώστε να απλώσει λίγο... κλέαρχε μπορεί να λειτουργήσει έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεωρητικά μπορεί... Υπάρχουν, όμως, δύο προβλήματα:
    Πρώτον, η πυραμίδα είναι πολύ πρόσφατη και δεύτερον πολύ πιο εύκολα κάποιος λέει κάτι για τον εαυτό του παρά δημιουργεί κάτι από το μηδέν...

    Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα το διάβασα και μ’ αρέσει ιδιαίτερα θα έλεγα.
    Δίνω πέντε λέξεις και περιμένω το ίδιο να κάνεις κι εσύ σε μένα.
    (χαμένα χρόνια, κόρη, νυχτολούλουδα, μοναξιά, δάκρυ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να η σκιά χαιρομαι χαίρομαι, σιγά σιγά παιδιά οι λέξεις θέλουν ψήσιμο μπόλικο, δώστε μου λίγο χρόνο και ας μη γίνει πυραμίδα, ας πιάνει ο καθένας νήμα απ όπου θέλει κι ας κυλήσει μπορεί και να δούμε μικρά αριστουργήματα μέσα από αδέσποτες λέξεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η χαρά του παιχνιδιού με γοητεύει.
    Θα έχεις μπόλικη δουλειά πριν δώσεις σ’ άλλους την σκυτάλη: χρόνος, χρώμα, χώμα, χορός, χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δώστε κι εσείς λέξεις, τις ίδιες ή άλλες, όλα τα μέρη του λόγου, σε γνωστούς, σε ανθρώπους που αγαπάτε να διαβάζετε, σε κείνους που έχετε περιέργεια να δείτε πως θα τις μεταχειριστούν, στους γκρινιάρηδες (αυτοί βγάζουν ομορφιές) στους χιουμορίστες (μας χρειάζονται χαμόγελα) στους παρατηρητές (να δούμε τι βλέπουν) στους σιωπηλούς (η σιωπή τους μπορεί να κρύβει θησαυρούς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φιλενάδα να σου δώσω πέντε λέξεις?

    λαβύρινθος
    καλοκαίρι
    ερωτεύομαι
    φεγγαροαχτίδα
    αγρίμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραίο παιχνίδι κι εγώ θέλω να γράψω ένα παραμύθι.Λοιπόν θα σου δώσω 5 λέξεις
    νερό
    ροζ
    σύννεφο
    χαρταετός
    ψίθυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)