Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

15 Ιουλ 2007

Σιχαίνομαι.... (τα μπαλόνια της ώρας 9)




Σιχαίνομαι το φόβο, κι εσένα που τον σπέρνεις, και τον ονομάζεις ασφάλεια...
σιχαίνομαι την εξάρτηση που τρώει τα σωθικά μου, κι εσύ την αποκαλείς σωτηρία...
σιχαίνομαι την απαξίωση της φύσης μου που εσύ την ονομάζεις πολιτισμό...
σιχαίνομαι τον εγκλεισμό που εσύ τον ονομάζεις τεχνολογία...
σιχαίνομαι την παραπρληροφόρηση που εσύ την βαφτίζεις ευρύτητα γνώσης
σιχαίνομαι το βόλεμμα που εσύ το ονομάζεις άνεση
σιχαίνομαι την ψευδαίσθηση που εσύ την ονομάζεις επικοινωνία
σιχαίνομαι την αδυναμία που εσύ την ονομάζεις δράση...
σιχαίνομαι την λαμογιά που εσύ την ονομάζεις νόμο...
σιχαίνομαι την υποκρισία που εσύ την ονομάζεις ομάδα..
σιχαίνομαι την υποταγή που εσύ την ονομάζεις κοινωνία...
σιχαίνομαι όλα εκείνα που εσύ δεν σέβεσαι ως ανάξια κι εγώ αγαπώ
σιχαίνομαι την γονυκλισία που εσύ ονομάζεις δημοκρατία...
σιχαίνομαι την υποκρισία του χαμόγελου που εσύ ονομάζεις σχέση
σιχαίνομαι τον γλυκό σου λόγο που εγώ τον ακούω επικίνδυνο
σιχαίνομαι την υπόσχεσή σου που εγώ την νιώθω απειλή
σιχαίνομαι την αξίωσή σου που εμένα μου στερεί τα αυτονόητα...
σιχαίνομαι όλα όσα μου επιβάλεις κι εμένα μου είναι άχρηστα...

εν ολίγοις σε σιχαίνομαι γιατί δεν με αφήνεις να ειμαι εγώ... σε σιχαίνομαι γιατί το χαμόγελό μου το φοβάσαι, και την ελπίδα μου την τσαλαπατάς ή την χειραγωγείς με ύπουλο τρόπο... σιχαίνομαι που ζω στον ίδιο κόσμο μαζί σου... θέλω να πάω αλλού, που δεν υπάρχεις εσύ... κι ο αέρας ειναι καθαρός για όλους... να αναπνεύσω εγώ με τα δικά μου πνευμόνια έστω για μια φορά, να φωνάξω με τη δική μου φωνή, να ζήσω μία στιγμή για μένα όχι για να υπηρετήσω πιστά και άβουλα το δικό σου σχέδιο...

Χριστίνα Σαββατιανού - 15/07/2007



δειτε και παρακάτω ότι συμβαίνει ή θα συμβεί… ή κάντε προτάσεις δώστε ενημέρωση εάν εχετε, οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει όλους μας να ενεργοποιηθούμε να μην ξεχαστούμε παλι μεχρι την επόμενη φωτιά

το μπλογκ

το γκρουπ για συζήτηση ανταλλαγή ιδεών και οργάνωση

συλλογή υπογραφών για δασολόγιο από όλη την Ελλάδα

Σελίδα με δραστηριότητες όπου μπορούν όλλοι να δηλώσουν συμμετοχή

3 σχόλια:

  1. To ypografw.
    Αφηνε μου τις δραστηριοτητες του οικολογια σε μεηλ σε παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά κάνεις ….μια χαρά ….!πίστεψε ότι κι’ εγώ τους σιχαίνομαι τους π……. και τα λαμογια που καιροφυλακτούν
    Πάνω στο πτώμα τής φύσεις …… αλλά προς θεού δεν αρκεί μόνο αυτό ……..γράφε εσύ ….!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάζω την πίστη και την δύναμή σου.
    Δηλώνω παρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)