Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

10 Ιουλ 2007

Το Έλατο... του βουνού...




Η στάχτη μου φολοξενεί το βόλεμμά σου
μέσα στον καμμένο κορμό μου κυοφορείται η ψυχή σου που θα αναζητήσει, όταν ξυπνήσει, ελευθερία....
στο χώμα που με έτρεφε σχεδιάζεται ο τάφος σου...

Το χέρι σου δεν με άγγιξε ποτέ να νιώσει τη δροσιά μου, τους χυμούς μου...
Τα μάτια σου δεν αγκάλιασαν την νιούτσικη κορφούλα μου που αέρα σε ποτίζει...
Τα αυτιά σου δεν τα χάϊδεψε ποτέ η ψιθυριστή κουβέντα μου με τον άνεμο...
Δεν είδες ποτέ τον ήλιο να παιζει με τα φύλλα με τα κλαριά μου κι αυτά να τρίζουν από ευχαρίστηση...

Με έκαψες, εσύ που χρόνια ανάσες μου χρωστάς...
Με έκαψες εσύ που τη ζωή σου από μωρό νανούριζα με τη ζωή μου...
Με έκαψες εσύ που φιλοξενούσα στον ίσκιο μου σαν ήσουνα παιδί...

Η στάχτη μου θα σε στοιχιώσει...
Τα καμμένα μου κλαριά οδοφράγματα θα γίνουν στο δρόμο που σε βολεύει...
Το χώμα που με στήριζε θα χτίσει την πόρτα σου...
Η ζωή που μου πήρες, ζωή θα σου στερήσει...

Ελα εδώ που κάποτε ήταν το σπίτι μου να δεις τα έργα σου
σαθρέ καλλιτέχνη εσύ που γκρίζο έβαψες το σπίτι μου, το σώμα μου...

Ελα και σώσε το τομάρι σου με αιμα απ τα χέρια σου για να ξαναγενεί βουνό που ανασαίνει αυτό που εσύ έκαψες κι εγώ χίλια χρόνια και βάλε ειχα ναό μου...

Οτι απομένει απ το κουφάρι μου θα ειναι εκεί να σου φωνάζει πόσο μικρός εισαι...

Χριστίνα Σαββατιανού - 10/07/2007

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/7/07, 11:44 μ.μ.

    Παραξενουλι μου ο κωστας ειμαι.λογω τεχνικων προβληματων δημιουργησα νεο μπλογκ.Το ονομα του μπλογκ ειναι:kinwniawramiden.blogspot.com σε περιμενω.οποτε θελεις ελα!καληνυχτα και ονειρα γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η στάχτη μου θα σε στοιχιώσει..."

    Aν είχαν φωνή τί είχαμε ν' ακούσουμε...και με το δίκιο τους

    Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ax γλαρένια μου... και στη σκέψη μόνο τρομάζω... Σήμερα ο ουρανός μας ειναι γκρίζος με έναν λαμπρό ήλιο να πυρώνει το τσιμέντο... μου θυμίζει κάτι ταινίες που μου άρεσε να βλέπω παιδί, για τον κόσμο μετά από πυρηνική καταστροφή... έτσι μοιάζει εδώ γύρω... μόνο που αντί για χώμα εχει ασφαλτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα απο τα απανθρακώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sigmataf θα σε δούμε μεθαύριο στη συναυλία????

    πολύ θα χαιρόμουν

    καλησπέρα φιλε μου και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)