Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

14 Μαρ 2007

Σκέφτομαι, ... άρα υπάρχω.: Μάαϊ φέϊβουριτ μούβιζ!

Σκέφτομαι, ... άρα υπάρχω.: Μάαϊ φέϊβουριτ μούβιζ!


παίρνοντας τη σκυτάλη από τον φίλο μου τον philos (ντροπή μου που δεν ξέρω ακόμη το όνομά του) θα σκαλίσω κι εγώ τη μνήμη μου να δω ποιες ταινίες ειναι οι επτά αγαπημένες μου... αν και συχνά δυσκολεύομαι να συγκρατήσω τίτλους, μόνο εικόνες και συναισθήματα κρατώ γερά...

Με το "πράσινο μίλι" θα συμφωνήσω με τον philos

"Η λάμψη" με έκανε και αγάπησα τον Τζακ Νίκολσον... και γέλασα με την ψυχή μου (ήμουν έφηβη όταν την πρωτοείδα βλέπετε με σπλάτερ αίσθηση του χιούμορ, και διάθεση να σκοτώσω όλους τους κακούς και βρήκα συμμάχους στα συμπαθή άυλα πλάσματα που κάνανε παρέα στον πρωταγωνιστή)




"Υπάρχει και φιλότιμο" νομίζω πως την λένε εκείνη με τον συγχωρεμένο τον Κωνσταντάρα ως ασύγκριτο Μαυρογιαλούρο... Το τι φάσκελο ρίχνω κι εγώ από τότε που την πρωτοείδα!!! ή μήπως από τότε που άρχισα να παρατηρώ τα πολιτικά τεκταινόμενα? θα σας γελάσω...

"Η μελωδία της Ευτυχίας" όταν με πιάνουν τα συναισθηματικά μου την παρακολουθώ ευχάριστα, και τραγουδώ το σουπερκαλιφρατζελιστικεξπιαλαντοσιους σε άπταιστα Εγγλέζικα...

"ΜΑΤΡΙΧ" ολέ, λατρεύω επιστημονική "φαντασία" ή και όχι τόσο φαντασία, τέτοιου ειδους ταινίες τις θεωρώ απλά ενημερωτικές για το τι θα ακολουθήσει...

Αγαπώ μερικές τηλεοπτικές μεταφορές από κλασσικά θεατρικά έργα όπως ο Γυάλινος Κόσμος, και κάτι Σεξπηρικά, (βίτσια είναι αυτά τι να κάνουμε....)

και λατρεύω Γούντυ Άλεν, και Αλμοδοβάρ.... χωρίς προτιμήσεις από αυτούς...

αυτά περι θεαμάτων από εμένα...

και παραδίδω τη σκυτάλη στους.... shades in the dark - anastasia - not paranoid - Klearchos

8 σχόλια:

  1. Μυστικό: Ο Philos λέγεται Χρήστος...

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χεχεχε καλημέρα Κλέαρχε, πολύ μου αρέσουν τα μυστικά... ;)

    ευχαριστώ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧεΧε...Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεις, μου αρέσει πολύ ο κινηματογράφος αρχίζω να σκέφτομαι για να μην αδικήσω καμία ταινία...
    Θα συμφωνήσω μαζίσου για τη "Λάμψη" ο Τζάκ Νίκολσον είναι εκπληκτικός...
    Μπορεί να μη γέλασα αλλά με ενθουσίασε που είδα ένα θρίλερ χωρίς τις γνωστές χολυγουντιανές υπερβολές.Ίσως το αναφέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Ματριξ 1 άξιζε. Σου αρεσαν και τα υπόλοιπα?Γουντι Αλεν αγαπημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το 1 έχω δει μόνον, αλλά θα ήθελα να δω και τα υπόλοιπα, αν και συνήθως οι συνέχειες δεν ειν τόσο επιτυχείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι διέκρινες και την δική μου αναφορά στο ποστ μου, στην Λάμψη και τον Τζακ! ;)
    Αν σου πω ότι την φωτό του Κωσταντάρα ήθελα και εγώ να την βάλω, αλλά τελικά την ξέχασα!
    ΜΑΤΡΙΧ! Ταινίες σταθμός. Και εγώ τρελλαίνομαι για Ε.Φ. και όχι τόσο για Φαντασία, αν και ο άρχοντας είναι εξίσου εκπληκτική τριλογία.
    ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ λέω ναι σε όλα. Γούντυ έχω και exceptions!

    Για τα σεξπηρικά δεν τρελλαίνομαι κιόλας...
    Καλή σου μέρα,
    Χρήστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα καλημέρα! Η απάντηση μου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα φιλαράκια μου
    χαίρομαι να σας βλέπω να ρίχνετε ματιές κι από εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (326) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)