Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

3 Ιουν 2007

Η Συνέχειά σας.... (ΥΓΕΙΑ)




Δεν σας γνωρίζω, είμαι λίγο καιρό εδώ, δεν έχω προλάβει να μάθω για εσάς ούτε ποιοι είστε ούτε τι ειστε... δεν ξέρω τους σκοπούς σας τους στόχους σας τις ιστοριες σας ή και τις σκοπιμότητές σας... δεν είστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί μου... είστε εδώ κι ήρθα κι εγώ... μπορει καποιοι από εσάς να ειστε "σημαντικοί" κι άλλοι εντελώς "ασήμαντοι"
μπορεί να σας εχω δει στο γυαλί ή όχι... μπορεί να εχουμε καθίσει δίπλα δίπλα στο λεωφορείο ή να εχω διαβάσει ενα βιβλίο σας... μπορεί να μου είστε εντελώς αδιάφοροι ή να σας λατρεύω ήδη... αυτό που είδα κι αυτό που κατάλαβα είναι το απλό απλούστατο...

νοιάζεστε όλοι για την Υγεία σας, κι εγώ νοιάζομαι... νοιάζεστε όλοι για το ΛΑΘΡΟ σύστημα που σκοτώνει κορίτσια μωρά γέρους νέους τη μάνα μου τους δικούς σας, δυνητικά κι εμένα και εσάς....

Ετσι λοιπόν χωρίς να νοιάζομαι ποιον εχετε φίλο εδώ μεσα, αν ανήκετε σε καποια παρέα ή οχι διαλέγω καποιες από τις φωνές σας να τις παραθέσω, θα ψάξω και για άλλες ακόμη, γιατί αυτή ειναι η δική σας συνέχεια στο χθεσινό, και η δική μου μαζί....

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟ ΚΟΣΜΟΥ... (ουτοπικό και ρομαντικό το ξέρω, αλλά δεν βλάπτει λίγη αισιοδοξη φαντασία)....

================================



================================

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ


Ελλαδα και επιστημονικη ερευνα


λίστα που ενημερώνεται συνεχώς με τη Συνέχειά σας δεξιά στη μπάρα με τίτλο "Στην ΥΓΕΙΑ μας - Συνέχεια... ;;; ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)