Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

23 Ιουλ 2007

taparaponasas stoMIXER: ΤΟ ΠΡώΤΟ ΚΑΠέΛΟ ΚΑΙ ΦΑΡΔύ ΦΑΡΔύ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ BLOGGERS ΤΗΣ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗΣ??? ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΦΩΝΑΞΑΝ ΚΑΛΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΥΣΟΔΕΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΞΕΘΕΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ????

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑΝ BLOGGER ΝΑ ΑΔΑΣΩΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ....

taparaponasas stoMIXER: ΤΟ ΠΡώΤΟ ΚΑΠέΛΟ ΚΑΙ ΦΑΡΔύ ΦΑΡΔύ



Σχολίασαν το θέμα:

Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε, κρίμα...


ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΚΑΠΕΛΩΜΑ


Αυτό δεν είναι καπέλο, αυτό δεν είναι φέσι, αυτό είναι σομπρέρο!

9 σχόλια:

  1. Χαχαχαααααααα!!!!! Καλά δεν το περιμένατε………(οι Λος καπελαδούρος …)είναι πάντα έτοιμοι…και ανέντιμοι….!
    Κάμψτε τις γλάστρες των BLOGGERS τής αναδάσωσης ….!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς το περιμέναμε, δυστυχώς και πολύ αργήσαν, δυστυχώς παντα θα υπάρχουν, δυστυχώς δυστυχώς

    θα τις κάψουμε ρε φίλε τις γλάστρες ή καλύτερα θα τις πετάξουμε σε κανα κεφαλάκι μπας και φυτρώσει κάτι έστω και καρούμπαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα, blogging είναι αυτό που κάνεις εσύ.
    Με συνέπεια, συνέχεια, χωρίς εκρήξεις, χωρίς αρχηγικες τάσεις...
    Εγώ παρακολουθώ μόνο εσένα πλέον και περιμένω και γω με την σειρά μου πόσους θα βρω του χρόνου στις αναδασώσεις ή σε άλλες κινητοποιήσεις που θα γίνουν μες τα δάση.
    Μακάρι να είναι και αυτοί οι καλεσμένοι. Αν και δεν τους γνωρίζω καθόλου.
    Υπομονή.Θέλω να δω ή να ακούσω δηλώσεις τους αύριο. Και τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρω βρε Χρήστο μου, δεν τα πάω καλά με τις ορολογίες από παιδί... όσο για αυτό που κάνω, ειναι εκείνο που κάνουν όλα τα πεισματάρικα κακομαθημένα μοναχοπαίδια, να θέλουν να γίνει το δικό τους... και στη συγκεκριμένη περίπτωση θελω να ζω σε καθραό περιβάλλον, και θα γκρινιάζω μεχρι να γίνει αυτό...

    τώρα για αρχηγικές τάσεις απαπαπαπα μακριά από μενα, εχω αγοραφοβία και φοβάμαι τον πολύ κόσμο που συνωστίζεται γύρω από αρχηγούς, άσε που με νευριάζουν οι γονυκλισίες τα γλυψίματα και ότι άλλο τους ακολουθεί...

    ειλικρινά προτιμώ να διαβάζουν πέντε ανθρωποι το μπλογκ μου (τόσοι περίπου το διαβάζουν λολ και οι δύο ειναι γνωστοί μου από την ζωή οξω από το πισι)

    για του χρόνου, αμφιβάλω αν θα θυμάται κανείς εκτός του ιδρύματος των αποδημων ελλήνων και όσων θα ειναι οργανωμένοι σε καποια περιβαλλοντική οργάνωση ήδη απογοητεύομαι που σχεδόν όλοι οι διάσημοι μπλογκερς κλεινουν στόρια και πανε για βουτιές, ενώ το διπλανό χωριό καιγεται, και η υγεία μας καιγεται...

    το θέμα της υγειας το ξεχάσαμε ενώ όλο το κακό που γίνεται τελευταία έχει άμεση σχέση με την υγεία μας, τι να πω ποτέ δεν καταλάβαινα τους ανθρώπους δεν περιμένω να τους καταλάβω τώρα που μεγαλώνω επικίνδυνα λολ

    σε ευχαριστώ για τα κουράγια πάντως - να μου φιλήσεις το πιτσιρίκι σου, για κείνα περισσότερο αξίζει να προσπαθούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με την άποψη σου.. αλλά το πάω λίγο πιο μακριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεται ότι τώρα που ησυχάζουν τα πνεύματα αρχίσατε να κωλώνετε.

    Σήμερα είχες ή όχι ανοιχτή τη βρύση όσο βούρτσιζες τα δόντάκια σου? Χαχαχα
    Αφηστε ρε τα σάπια, πίσω ρε κουφάλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σπυρο μου από εκεί που το βλέπω εγώ τίποτα δεν ησύχασε και το ξέρεις, η ελλάδα καίγεται, η ανάσα κονταινει από τη κωλορύπναση που παράγουμε με τη ζωή μας, με τον άντρα μου εχουμε μπει στη πρίζα να ανακυκλώνουμε, την τηλεόραση την κλείνουμε πια από το κουμπί οχι το τηλεχειριστίριο, τα λουλούδια μου τα ποτίζω πάντα με ποτιστήρι, και σκεφτόμαστε να βάψουμε το σπίτι με ειδικά χρώματα που δεν εκλύουν θερμότητα εξω αλλά και κρατούν λιγο περισσότερη δροσιά μεσα αλλάξαμε ήδη τις λάμπες μας και όχι δεν ειχα ανοιχτή τη βρύση - και φυσιά δεν εχουμε κλιματιστικό καν, ενα φτωχό ανεμιστήρι κόβει βόλτες από δωμάτιο σε δωμάτιο και προσπαθεί να μας δώσει την αισθηση του αέρα και της χά! δροσιάς

    δεν ξέρω τι κάνουν άλλοι, αλλά εγώ προσωπικά τα έξοδα του καφέ με φίλους τα έκανα φωτοτυπίες του φυλλαδίου με τις συμβουλές και τα εριξα στα γραμματοκιβώτια της γειτονιάς μου, και σκοπεύω να παω και σε άλλες γειτονιές μια και ο περίφημος δήμος μας δεν κανει τον κόπο να ενημερώσει με ενα φυλλάδιο ολους τους δημότες... αυτά κάνω για την ώρα μαζί με τη συλλογή υπογραφών για το δασολόγιο φυσικά κι ας μοιάζει ουτοπία, τουλάχιστον κοιμάμαι χωρίς πολλούς εφιάλτες και ελπίζω να βρω κι άλλους τρόπους να διώξω κι οσους εφιάλτες εχουν μείνει πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη αν προσβήθηκες αλλά δεν τα έχω με σένα σίγουρα! Οι υποκριτές μου φταίνε που δεν έχουν βγει ποτέ απο το σπίτι τους. Συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μη ζητάς συγνώμη γιοκα μου, εγώ νιώθω την αναγκη να απολογούμε από δω κι απο κει, γιατί άργησα και ξεχάστηκα από τις συνήθειες που ειχα όταν ήμουν στην ηλικία σου... παρασύρθηκα απ τις ηλίθιες υποχρεώσεις και ξεχασα τις βασικές

    καλά κάνεις και τα χώνεις εκεί που πρέπει μη σταματάς

    ετοιμάζω περιβαλλοντικό chain letter θα σας το στείλω και το αρχίζουμε όλοι μαζί, να μάθουν όλοι τι πρεπει να κάνουμε και αν δεν το κανουμε να πάρουν μια γεύση από το τι μας περιμένει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)