Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η Αλεξάνδρα το παληκάρι

Απρίλης του 48 ή εκεί γύρω κάπου, ήταν και η Αλεξάνδρα μικρό κοριτσι τότε έπαιρνε στο κατόπι τα μπουλούκια των τσιγγάνων που πέρναγαν ...

9 Φεβ 2007

Ελευθερία;;; χα!




υποκλίνομαι στην ελευθερία, και αναμασώ τα δεσμά μου... τις οθόνες τις λέξεις τα γράμματα... μικρά χαρτιά με υποθετικές αξίες και τη γυαλάδα του τζιπ του γείτονα...

υποκλίνομαι στην ιδέα και βολεύομαι καλύτερα στη γωνιά μου μην τύχει και κάνει θόρυβο η αλυσίδα μου και με πάρουν χαμπάρι ότι μπορώ και σκέφτομαι... ότι συνεχίζω να ζω, εδώ, και να ψάχνω τρόπους να τους ξεφύγω... (τι ώρα πρέπει να δράσω;;;) ... χα!

σπαταλη είναι και ψευδαίσθηση, τοση που χωράει στην πιστωτική μου κάρτα, και στα νούμερα του τραπεζικού μου λογαριασμού... (θαύμα τούτη η εξέλιξη δε βρίσκεις? μια ζωή συμπηκνωμένη σε μια μαύρη μπαρα.... (σαν τη σκόνη γάλακτος ένα πράμα)

κι η αγελάδα στο χωριό μένει χωρίς άρμεγμα, μόνο το μοσχάρι της αντέχει τη μυρωδιά της...

εκείνος που πε ότι χωρίς ελπίδα είναι ελεύθερος, ήταν σοφός για τρελλός? δεν αποφάσισα ακόμη.... (δεν με αφήνει η χλωμή μου εγωπάθεια - φτύνω τον καθρέφτη - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ - ησυχάζει η συνείδηση και η καρικατούρα της)

ΙΔΙΩΤΕΥΩ ελεύθερα... υμνώ το χώρο που καταχρώμαι... και καμαρώνω με έπαρση για κάτι που ούτε καν αναγνωρίζω...

ΞΕΧΝΩ... την αρχή, και κοιτάζω το δάχτυλο...

ολέ!

καλημέρα σας πίσω απ τον μπερντέ

Χριστίνα Σαββατιανού... 8-2-2007

1 σχόλιο:

  1. Τι κι αν δεν κοίταξα το δάχτυλο ποτέ...αφού ο προορισμός του δεν μου ταίριαζε ...το αυταπόδεικτο το έχω πάντα μέσα μου... γμτ κι έχει μια υγρασία σήμερα, τρυπάει την ψυχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφησέ μου μια λέξη, για κουβέντα, για διαφωνία, για ενημέρωση, ή άφησε μου πολλές, ασχετες, για να ξανοίξει η σκέψη μαζί τους... κι ίσως ολα αυτά συναντηθούν εκεί στις άκρες και στα χαρακώματα της ζωής....

Σελίδες

Ετικέτες

τα δικά μου (327) περιβάλλον (91) writting (67) Greece (57) poetry (50) χρήσιμα (39) χαμόγελα (38) video (37) κοινωνία (35) φωτογραφία (32) health (30) environment (24) phtography (24) εθελοντισμός (24) υγεία (23) music (20) people (20) blogging (14) stories (14) children (13) παιδά (13) computers (12) information (11) μπλογκοπαίχνιδα (11) doctor (10) πολιτισμός (10) συνταγές (10) χιούμορ (10) medicine (9) ελλάδα (9) μουσική (9) activism (8) world (8) οι συνταγές της κρίσης (8) goverment (7) rights (7) safety (6) services (6) Πάρνηθα (6) γκρίνιες (6) εκθέσεις (6) ποίηση (6) Επιστήμη (5) amalia (4) earth (4) technology (4) Αναδάσωση (4) αηδιούλες (4) αρθρογραφία απο ιντερνετ (4) γιατρός (4) πολιτική (4) πρωτβουλίες (4) σοφά λόγια (4) emergency (3) theatre (3) Εναλλακτική οικονομία (3) εκδηλώσεις (3) εκθεσεις (3) με ενδιαφέρουν (3) φύση (3) χορός (3) ψυχαγωγία (3) economy (2) games puzles (2) είπαν (2) εκδόσεις (2) ελεύθερος χρόνος (2) κόσμος (2) νομικά θέματα (2) συναντήσεις (2) τεχνολογία (2) DVD (1) Greek movie (1) amber alert (1) dance (1) documentary (1) down syndrom (1) facebook (1) first aid (1) funny (1) internet security (1) nature (1) privacy (1) protest (1) radio (1) ΕΜ (1) ΧΡ (1) απορίες (1) απόκριες (1) αστικά τοπία (1) βιβλιο - e-book (1) διάστημα (1) διαβάζω (1) εναλλκτική ζωή (1) ενεργοί μικροοργανισμοί (1) εφημερίδες (1) ζωγραφική (1) θέατρο (1) καλομηνιάσματα (1) κινηματογράφος (1) παράξενα (1) παραδοξόνιο (1) παραμύθια (1) παραξενα chemtrails (1) παρατηρώ (1) πειραματα (1) περιοδικά (1) τεχνες (1) της γειτονιάς.... (1) φακελλάκι (1) ψάχνω (1)